1e verslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Janssen - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Debbie Janssen - WaarBenJij.nu

1e verslag

Door: deb

Blijf op de hoogte en volg Debbie

24 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Jo,

ik ben Debbie, maar noem mij maar Deb.
Ik hout wel van een biertje, en ik woon overal en nergens.
Ik ga mee met deze reis omdat ik wel van een lekker weertje houd, en ik hoop dat ik nieuwe mensen kan ontmoeten.
Ik ben erg beniewt waar we heen gaan, en ik hoop dat het er lekker weer is zodat ik lekker kan gaan bakken op het strand!

Ciao!

Tags: p1a, a3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

4e dag reis

05 Juni 2014

3e dag reis

05 Juni 2014

2e dag reis

12 Mei 2014

1e dag reis

24 April 2014

1e verslag
Debbie

Love ya bro's 4 life!! xoxoxo

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 1518

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: